Λεκέδες λεύκης [Συμβουλές ειδικού]

Ο σύζυγός μου χρησιμοποιεί αλοιφή Elocom για διάφορες κηλίδες στο πρόσωπό του. Πριν από 4 χρόνια περάσαμε διακοπές στην Ισπανία και μετά την επιστροφή, παρατηρήσαμε τον πρώτο ελαφρύ αποχρωματισμό (ελαφρύτερο σημείο) στο πρόσωπο του συζύγου μου κοντά στο μάτι. Φέτος φαίνεται τρομερό. Μετά από ένα μακρύ Σαββατοκύριακο Μαΐου, ενώ ψαρεύει, έκαψε πολύ ηλιακά και έχει ακανόνιστα σημεία σε όλο το πρόσωπό του (μάγουλα, μέτωπο, γύρω από τα μάτια). Ο δερματολόγος διαγνώστηκε λεύκη, ο σύζυγός του δυστυχώς δεν ανέφερε τη χρήση του Elocom. Θα μπορούσε η αλοιφή να επηρεάσει αυτήν την ασθένεια ή να μην έχει καμία σχέση με αυτήν;

Υπάρχει ένα πιθανό πλευρικό σύμπτωμα με τη μορφή αποχρωματισμού από στεροειδή. Ωστόσο, στη λεύκη, η αιτία των βλαβών είναι διαφορετική και, δυστυχώς, μπορεί να προχωρήσει ανεξάρτητα από τη συνταγογραφούμενη θεραπεία.

Να θυμάστε ότι η απάντηση του ειδικού μας είναι ενημερωτική και δεν θα αντικαταστήσει μια επίσκεψη στον γιατρό.

Elżbieta Szymańska, MD, PhD

Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος. Ασχολείται με την κλασική και αισθητική δερματολογία. Εργάζεται ως αναπληρωτής διευθυντής στην Κλινική Δερματολογίας στο Κεντρικό Κλινικό Νοσοκομείο του Υπουργείου Εσωτερικών και ως διευθυντής για ιατρικά θέματα, Κέντρο Πρόληψης και Θεραπείας στη Βαρσοβία. Από το 2011, είναι επιστημονικός διευθυντής των Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιατρικού Πανεπιστημίου της Βαρσοβίας «Αισθητική Ιατρική».

Ετικέτες:  Δίαιτα Και Διατροφή, Θρέψη Ευεξία 

Ενδιαφέροντα Άρθρα

add
close