Ελάχιστη και σύντομη αιμορραγία κατά τη χρήση του Daylette [Expert Advice]

Χρησιμοποιώ δισκία Daylette για σχεδόν τρία χρόνια. Είχα πάντα αιμορραγία απόσυρσης με το δεύτερο δισκίο εικονικού φαρμάκου. Πρόσφατα (στα τρία τελευταία πακέτα) παρατήρησα ότι η αιμορραγία είναι πολύ μικρή (ή δεν έχει καν αιμορραγία, αλλά καφέ εκκένωση) που έρχεται αργότερα και αργότερα και διαρκεί 1-2 ημέρες. Είναι φυσιολογικό; Είναι δυνατόν να πάρω τα δισκία πολύ καιρό και χρειάζομαι ένα διάλειμμα; Μπορεί η αντισυλληπτική αποτελεσματικότητα των χαπιών να μειωθεί σε αυτήν την περίπτωση;

Ελάχιστη και βραχεία αιμορραγία κατά τη χρήση του Daylette σχετίζονται στενά με τη λήψη αυτού του παρασκευάσματος. Είναι ένα τυπικό σύμπτωμα και δεν έχουν σημασία για την αποτελεσματικότητα της μεθόδου και των δισκίων. Σας συμβουλεύω να ενημερώσετε το γιατρό σας για αυτό και θα αποφασίσετε μαζί εάν θα συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε ορμονική αντισύλληψη ή να κάνετε ένα διάλειμμα.

Να θυμάστε ότι η απάντηση του ειδικού μας είναι ενημερωτική και δεν θα αντικαταστήσει μια επίσκεψη στον γιατρό.

Barbara Grzechocizechska

Επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα και Κλινική Μαιευτικής και Γυναικολογίας στο Ιατρικό Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας. Αποδέχομαι ιδιωτικά στη Βαρσοβία στο ul. Krasińskiego 16 m 50 (η εγγραφή είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 8 π.μ. έως τις 8 μ.μ.).

Ετικέτες:  Ευεξία Διαφορετικός Αναγέννηση 

Ενδιαφέροντα Άρθρα

add
close