Τριχόπτωση μετά από ψυχοτρόπα φάρμακα [Συμβουλή του ειδικού]

Μπορείτε να μεγαλώσετε νέα θυλάκια μαλλιών; Τα μαλλιά μου έπεφταν σε χούφτες, όχι τώρα, αλλά έχω μισά μαλλιά από πριν. Αυτό οφειλόταν στην κατάχρηση ψυχοτρόπων φαρμάκων.

Δεν είναι δυνατή η αύξηση του αριθμού των τριχοθυλακίων ("ρίζες μαλλιών"). Ωστόσο, η αλωπεκία με ψυχοτρόπα φάρμακα είναι αναστρέψιμη. Προτείνω να επισκεφθείτε έναν δερματολόγο για να καθορίσετε τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια. Είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθεί τριχολογική διάγνωση - επιβεβαίωση του τύπου της αλωπεκίας και, ανάλογα με τα αποτελέσματα, επιλογή φαρμάκων.

Να θυμάστε ότι η απάντηση του ειδικού μας είναι ενημερωτική και δεν θα αντικαταστήσει μια επίσκεψη στον γιατρό.

Elżbieta Szymańska, MD, PhD

Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος. Ασχολείται με την κλασική και αισθητική δερματολογία. Εργάζεται ως αναπληρωτής διευθυντής στην Κλινική Δερματολογίας στο Κεντρικό Κλινικό Νοσοκομείο του Υπουργείου Εσωτερικών και ως διευθυντής για ιατρικά θέματα, Κέντρο Πρόληψης και Θεραπείας στη Βαρσοβία. Από το 2011, είναι επιστημονικός διευθυντής των Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιατρικού Πανεπιστημίου της Βαρσοβίας «Αισθητική Ιατρική».

Ετικέτες:  Οικογένεια Γλωσσάριο Διαφορετικός 

Ενδιαφέροντα Άρθρα

add
close