Κοιλιακός πόνος κατά τη λήψη χαπιών ελέγχου των γεννήσεων [Συμβουλή από ειδικούς]

Είμαι 22 χρονών. Έχω πάρει αντισυλληπτικά χάπια Mercilon για περίπου 7 μήνες. Ο γιατρός μου το συνέστησε λόγω των κύστεων που εμφανίστηκαν στις ωοθήκες μου. Μετά από μερικούς μήνες, οι κύστεις απορροφήθηκαν. Ωστόσο, όταν παίρνω τα δισκία, αισθάνομαι έναν ελαφρύ πόνο (ένα είδος κράμπας) στο κάτω μέρος της κοιλιάς μου. Στην αρχή, νόμιζα ότι ήταν φυσιολογικό γιατί το σώμα μου πρέπει να το συνηθίσει. Ωστόσο, αυτοί οι πόνοι συνεχίζονται μέχρι σήμερα, αν και πρέπει να παραδεχτώ ότι αυτό το μήνα είναι πολύ λιγότερο αισθητοί. Το είπα στο γιατρό μου αρκετές φορές, αλλά είπε ότι δεν ήταν τίποτα και ότι αν δεν με ενοχλούσε πολύ, με συμβούλεψε να συνεχίσω να παίρνω τα χάπια λόγω της αποτελεσματικότητάς τους. Έχει δίκιο; Δεν θα με πληγώσουν αυτοί οι πόνοι; Επιπλέον, έχω πόνο στο στομάχι για αρκετούς μήνες. Θα μπορούσε να είναι μια παρενέργεια των χαπιών; Στο φυλλάδιο, αυτές οι παρενέργειες δεν αναφέρονται. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

Και οι δύο πόνοι στην άνω και κάτω κοιλιακή χώρα μπορεί να είναι δυσμενές αποτέλεσμα της ορμονικής αντισύλληψης, μπορεί επίσης να εμφανιστούν ανεξάρτητα από αυτό και έχουν διαφορετική αιτία. Ο ίδιος ο πόνος δεν είναι μια ασθένεια αλλά ένα σύμπτωμα κάποιας ιατρικής πάθησης, η επίδραση της οποίας στην υγεία μπορεί να εκτιμηθεί μόνο μετά τη διάγνωσή του.

Να θυμάστε ότι η απάντηση του ειδικού μας είναι ενημερωτική και δεν θα αντικαταστήσει μια επίσκεψη στον γιατρό.

Barbara Grzechocizechska

Επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα και Κλινική Μαιευτικής και Γυναικολογίας στο Ιατρικό Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας. Αποδέχομαι ιδιωτικά στη Βαρσοβία στο ul. Krasińskiego 16 m 50 (η εγγραφή είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 8 π.μ. έως τις 8 μ.μ.).

Ετικέτες:  Υγεία Δίαιτα Και Διατροφή, Ομορφιά 

Ενδιαφέροντα Άρθρα

add
close