Κάψιμο του κόλπου μετά τη σεξουαλική επαφή παρά τη θεραπεία του δακτυλίου [Συμβουλή από ειδικούς]

Πριν από 1,5 εβδομάδα είχα κολπική λοίμωξη - ελαφρά φαγούρα στο εσωτερικό. Ο σύζυγος είχε συμπτώματα την προηγούμενη μέρα - σπυράκια στο πέος του. Ήμουν στον γυναικολόγο και συνταγογράφησε τον Macmiror. Έπαιρνα για αρκετές μέρες. Τα συμπτώματα έχουν φύγει. Ο σύζυγός μου είδε έναν δερματολόγο - άκουσε ότι ήταν πιθανώς ψωριασική δερματίτιδα, ίσως λόγω του στρες και της μειωμένης ανοσίας. Ξεπεράστηκε από συμπτώματα. Και οι δύο αισθανθήκαμε καλά, αλλά μετά την πρώτη επαφή μετά το διάλειμμα, νιώθω δυσφορία - κολπικό κάψιμο, ελαφρύ πρήξιμο. Κατά τη σεξουαλική επαφή δεν ήταν επίσης πολύ άνετο - μια αίσθηση καψίματος, όπως ερεθισμός στο εσωτερικό. Δεν ξέρω τι να το σκεφτώ. Πριν, δεν είχα τέτοια προβλήματα. Μετά την εφαρμογή του Macmiror, δεν είχα ακόμη την περίοδο. Θα είμαι ευγνώμων για τις συμβουλές.

Λόγω της επανάληψης των συμπτωμάτων, θα σας συμβούλευα να επιστρέψετε στο γιατρό. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι δοκιμές κολπικής βιοκένωσης.

Να θυμάστε ότι η απάντηση του ειδικού μας είναι ενημερωτική και δεν θα αντικαταστήσει μια επίσκεψη στον γιατρό.

Barbara Grzechocizechska

Επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα και Κλινική Μαιευτικής και Γυναικολογίας στο Ιατρικό Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας. Αποδέχομαι ιδιωτικά στη Βαρσοβία στο ul. Krasińskiego 16 m 50 (η εγγραφή είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 8 π.μ. έως τις 8 μ.μ.).

Ετικέτες:  Διαφορετικός Οικογένεια Αναγέννηση 

Ενδιαφέροντα Άρθρα

add
close