Σίγαση των συστολών σας [Συμβουλές ειδικών]

Την τελευταία ημέρα της 31ης εβδομάδας της εγκυμοσύνης, κατά τη διάρκεια ενός τσεκ-απ στο Γυναικολόγο, αποδείχθηκε ότι ο τράχηλος μου συντομεύτηκε (2 εκ.) Και ότι οι συνηθισμένες συσπάσεις ήταν κρυμμένες. Με πήγαν στο νοσοκομείο, πήρα στάγδην (πάνω από 10), και στη συνέχεια δισκία νιτρενδιπίνης, τα οποία μου επέτρεψαν να ηρεμήσω τις κανονικές μου συσπάσεις. Παρ 'όλα αυτά, υπήρξαν συσπάσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας (3-4), αλλά ο γιατρός είπε ότι αυτή η εβδομάδα εγκυμοσύνης είναι φυσιολογική, είναι σημαντικό να μην είστε τακτικές. Παίρνω ναρκωτικά 3 φορές την ημέρα, κάθε 8 ώρες. Για δύο μέρες δεν υπήρξαν καθόλου συστολές. Θα μπορούσε τα χάπια να τα σιγήσουν τόσο εντελώς; Επομένως, μπορώ να μειώσω τη δόση (στην αρχή πήρα 4 την ημέρα, τώρα 3) ή να την σταματήσω εντελώς; Ο γιατρός συνέστησε να ξαπλώσει και στην πραγματικότητα, εκτός από την τουαλέτα, δεν μετακομίζω από το κρεβάτι - παίρνω ακόμη και γεύματα στο κρεβάτι. Είναι ήδη η 36η εβδομάδα (από την Τρίτη 28 Ιανουαρίου, θα ξεκινήσει η εβδομάδα 37 της εγκυμοσύνης). Θα ρωτούσα το γιατρό μου, αλλά είναι σε διακοπές και δεν θα επιστρέψει μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου.

Μόνο ο γιατρός που εξετάζει τον ασθενή μπορεί να αποφασίσει για τη θεραπεία. Επειδή δεν έχετε τον θεράποντα ιατρό σας, σας συμβουλεύω να επισκεφθείτε έναν άλλο γιατρό που τον αντικαθιστά.

Να θυμάστε ότι η απάντηση του ειδικού μας είναι ενημερωτική και δεν θα αντικαταστήσει μια επίσκεψη στον γιατρό.

Barbara Grzechocizechska

Επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα και Κλινική Μαιευτικής και Γυναικολογίας στο Ιατρικό Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας. Αποδέχομαι ιδιωτικά στη Βαρσοβία στο ul. Krasińskiego 16 m 50 (η εγγραφή είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 8 π.μ. έως τις 8 μ.μ.).

Ετικέτες:  Διαφορετικός Σεξουαλικότητα Φύλο 

Ενδιαφέροντα Άρθρα

add
close