Αντισυλληπτικά και υπέρταση [Συμβουλές εμπειρογνωμόνων]

Γειά σου! Χρησιμοποιώ ορμονική αντισύλληψη εδώ και ένα μήνα. Τελειώνω μόλις το διάλειμμα των επτά ημερών και έχω πρόβλημα. Έχω πρόβλημα αναπνοής για αρκετές ημέρες, δεν μπορώ να πάρω μια βαθιά ανάσα, είναι ένα τεράστιο πρόβλημα για μένα. Επιπλέον, αισθάνομαι πόνος στο στήθος μου από χθες, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω εάν είναι πόνος από την καρδιά μου ή πόνος από την προσπάθεια να πάρει μια βαθιά ανάσα. Θα ήθελα να προσθέσω ότι πριν από λίγους μήνες είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα, αλλά όλες οι πιθανές εξετάσεις που είχα κάνει δεν έδειξαν την αιτία των προβλημάτων αναπνοής μου. Δεν θα το ανησυχούσα τώρα, αν δεν ήταν για το γεγονός ότι άρχισα να παίρνω αντισυλληπτικά, και σήμερα, αφού μέτρησα την αρτηριακή μου πίεση, ήταν στο επίπεδο των 126/95! Είμαι νέος, σωματικά δραστήριος άνθρωπος και δεν είχα ποτέ προβλήματα με την αρτηριακή πίεση, ήταν πάντα σχεδόν βιβλίο! Και εδώ έρχεται η ερώτησή μου. Αύριο θα πρέπει να ξεκινήσω ένα άλλο πακέτο χαπιών, αλλά δεν ξέρω αν θα το κάνω; Ωστόσο, πρέπει να σταματήσετε τα χάπια έως ότου συμβουλευτείτε το γιατρό σας για το πρόβλημα;

Σας συμβουλεύω να μην ξεκινήσετε τον επόμενο κύκλο λήψης χαπιών έως ότου συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Να θυμάστε ότι η απάντηση του ειδικού μας είναι ενημερωτική και δεν θα αντικαταστήσει μια επίσκεψη στον γιατρό.

Διαβάστε επίσης:

Αντισυλληπτικά χάπια - τύποι, ονόματα, δράση

Ορμονική αντισύλληψη - αποτελεσματικότητα των αντισυλληπτικών χαπιών, μπαλωμάτων και συσκευών

Τι κάνει τα χάπια ελέγχου των γεννήσεων λιγότερο αποτελεσματικά;

Χάπια "μετά" - πώς λειτουργούν και πόσο κοστίζουν;

Barbara Grzechocizechska

Επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα και Κλινική Μαιευτικής και Γυναικολογίας στο Ιατρικό Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας. Αποδέχομαι ιδιωτικά στη Βαρσοβία στο ul. Krasińskiego 16 m 50 (η εγγραφή είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 8 π.μ. έως τις 8 μ.μ.).

Ετικέτες:  Cut-And-Παιδιού Υγεία Νέα 

Ενδιαφέροντα Άρθρα

add
close